Una ciutat d’Europa
Matí de diumenge a Girona. Hi ha cel gris, centreeuropeu. Carreguem la premsa. Entrem a les sales municipals d’exposició, a la Rambla. L’Adela , encarregada de la sala, amablement s’ofereix a fer-nos el guiatge de l’exposició “Jo sóc pell” d’en Quico Estivill. La meva filla petita l’escolta embadalida. Si no fos per l’explicació no hauria entès res. La instal.lació és…
