
Interactuant i divertint-nos
Vaig anar a prendre un cafè amb l’Eduard Batlle. El conec d’ençà que els nostres fills coincidiren a l’escola-bressol i l’aprecio. És un periodista diferent. Té un estil molt personal. Em va convidar una vegada , fa més de quatre anys, a parlar en una tertúlia que organitza amb uns companys de molt diversa procedència i en tinc molt bon…
