Gospel a Girona
Em trobo la Rosa Solés. M’explica que el proper dissabte a l’Auditori de Girona hi ha una sessió de Gospel , Gospel X-perience , de les que posen la pell de gallina: 70 veus i més de 100 persones damunt l’escenari per gaudir d’un espectacle únic organitzat per la gent de “Gospel Viu“, amb la col.laboració de la Selva Big…