“Animals de Rock & Roll”
L’Àngels Bronsoms, amiga de molts anys, ha escrit aquest llibre, el subtítol del qual diu “una visió musical i social de l’Espanya dels 70“. Em va demanar que li fes la presentació a Girona, cosa que he fet amb molt de gust, a la llibreria 22, amb en Guillem Terribas de mestre de cerimònies. Us explico perquè heu de llegir-lo:…
