La Victòria de les dones
Em sembla que ara us faré un xic d’enveja (de la més sana) a alguna de vosaltres: Aquesta setmana varem tenir el privilegi de rebre a Victòria Sau al Parlament. “La Victòria de les dones” , com la va anomenar Carme Valls en un recent homenatge. Així ens ho recordava l’amiga Mila Arcarons que va fer una intervenció carregada d’idees…