Retorn a la disciplina blogaire
Després de l’agressió informàtica patida he passat uns dies molt col.lapsada per la feina, així que no tenia temps ni energia pel bloc. Però vaig coincidir el divendres amb l’Assumpció Vila i em va recordar que tinc col.legues a la xarxa. Doncs… ja torno a ésser aquí Assumpció! El cas és que la setmana ha estat intensa i plena de…
