
Activa’t per Europa
Em va saber greu no poder assistir a la presentació de la campanya i de la web ACTIVA’T PER EUROPA, un nou instrument pels activistes del Partit socialista europeu, per fomentar i alimentar el debat sobre qüestions de política europea que ens afecten directament. Us reprodueixo aquí el manifest de presentació i us animo a participar en aquest nou blog.…


